Serwis

To mój warsztat, moje królestwo i miejsce gdzie pasja spotyka się z precyzją. To tutaj dokonuję gruntownych napraw rowerów oraz amortyzacji.  Serwis jest na najwyższym poziomie, ciągle doskonalony i ulepszany. Pracuję używając najlepszych narzędzi w czystym i schludnym warsztacie. Cisza i spokój pozwalają mi skupić się na każdym temacie osiągając najlepsze możliwe rezultaty.

To tutaj Twój rower bądź amortyzacja zostanie odpowiednio zdiagnozowana oraz naprawiona a wszystko zostanie uprzednio skonsultowane zaś zastosowane rozwiazania poprawią znacząco ich lub jego właściwości.

Damper Fox Float DPS (Przykład)

Poniżej krok po kroku serwisu przykładowego dampera wymontowanego z roweru Santa Crus Heckler SL​

Demontaż z ramy (krok 1/8)

Przy zachowaniu środków ostrożności i użyciu odpowiednich narzędzi, należy zdjąć damper z ramy roweru, zapisując ustawienia użytkownika, takie jak kompresja, tłumienie powrotu i ciśnienie.

Czyszczenie oraz mycie (krok 2/8)

Zewnętrzne zabrudzenia należy usunąć przy użyciu myjki Bio-Cricle, która wykorzystuje płyn biologiczny z mikroorganizmami do dokładnego oczyszczenia.

Rozbiórka, czyszczenie oraz inspekcja (krok 3/8)

Wykonać demontaż wszystkich elementów, w tym uszczelnień, zgodnie z zaleceniami producenta. Należy przeprowadzić inspekcję zużytych podzespołów, które mogą wpływać na działanie dampera po odbudowie. W razie potrzeby skontaktować się z właścicielem w celu ustalenia zakresu dalszych prac.

Montaż (krok 4/8)

Zgodnie z zaleceniami producenta, należy użyć odpowiednich zestawów naprawczych, smarów i klejów. Montaż przeprowadza się przy użyciu dedykowanych narzędzi, skręcając elementy z odpowiednią siłą za pomocą klucza dynamometrycznego. Ważne jest zalanie układu olejem sugerowanym przez producenta (w tym przypadku FOX 10wt Green), po wcześniejszym ustaleniu wysokości zaworu IFP.

Azot (krok 5/8)

Komora IFP powinna zostać nabita specjalistyczną aparaturą do sugerowanej przez producenta wartości ciśnienia (w tym przypadku 500 psi).

Kontrola na testerze ręcznym (krok 6/8)

Sprawdzić poprawność działania regulatorów, w tym trzech pozycji kompresji i regulacji tłumienia powrotu. W pozycji „Climb” (trzecia pozycja) należy zwrócić uwagę na poprawność twardości, która często bywa mylona z funkcją „Lockout”.

Montaż puszki (krok 7/8)

Przeprowadzić montaż puszki powietrznej po jej zalaniu odpowiednim olejem (Fox Fluid). Należy zadbać o odpowiednie ciśnienie (azot) i wyrównać ciśnienie pomiędzy komorą pozytywną a negatywną, przeprowadzając etapowe testy na testerze ręcznym.

Montaż do ramy (krok 8/8)

Ostrożnie zamontować damper do ramy roweru, zgodnie
z zaleceniami producenta, przy użyciu klucza dynamometrycznego i odpowiednich klejów (Loctite).
Na koniec przeprowadzić ponowną kontrolę ustawień.

Siedziba firmy:

45-316 Opole, Cieszyńska 2/7
Telefon: 602-231-056

Instagram

Nr rachunku firmowego:
PL 96 1140 2004 0000 3902 8108 4018

logo
Call Now Button