Serwis
To mój warsztat, moje królestwo i miejsce gdzie pasja spotyka się z precyzją. To tutaj dokonuję gruntownych napraw rowerów oraz amortyzacji. Serwis jest na najwyższym poziomie, ciągle doskonalony i ulepszany. Pracuję używając najlepszych narzędzi w czystym i schludnym warsztacie. Cisza i spokój pozwalają mi skupić się na każdym temacie osiągając najlepsze możliwe rezultaty.
To tutaj Twój rower bądź amortyzacja zostanie odpowiednio zdiagnozowana oraz naprawiona a wszystko zostanie uprzednio skonsultowane zaś zastosowane rozwiazania poprawią znacząco ich lub jego właściwości.

Damper Fox Float DPS (Przykład)
Poniżej krok po kroku serwisu przykładowego dampera wymontowanego z roweru Santa Crus Heckler SL
Przy zachowaniu środków ostrożności i użyciu odpowiednich narzędzi, należy zdjąć damper z ramy roweru, zapisując ustawienia użytkownika, takie jak kompresja, tłumienie powrotu i ciśnienie. Zewnętrzne zabrudzenia należy usunąć przy użyciu myjki Bio-Cricle, która wykorzystuje płyn biologiczny z mikroorganizmami do dokładnego oczyszczenia. Wykonać demontaż wszystkich elementów, w tym uszczelnień, zgodnie z zaleceniami producenta. Należy przeprowadzić inspekcję zużytych podzespołów, które mogą wpływać na działanie dampera po odbudowie. W razie potrzeby skontaktować się z właścicielem w celu ustalenia zakresu dalszych prac. Zgodnie z zaleceniami producenta, należy użyć odpowiednich zestawów naprawczych, smarów i klejów. Montaż przeprowadza się przy użyciu dedykowanych narzędzi, skręcając elementy z odpowiednią siłą za pomocą klucza dynamometrycznego. Ważne jest zalanie układu olejem sugerowanym przez producenta (w tym przypadku FOX 10wt Green), po wcześniejszym ustaleniu wysokości zaworu IFP. Komora IFP powinna zostać nabita specjalistyczną aparaturą do sugerowanej przez producenta wartości ciśnienia (w tym przypadku 500 psi). Sprawdzić poprawność działania regulatorów, w tym trzech pozycji kompresji i regulacji tłumienia powrotu. W pozycji „Climb” (trzecia pozycja) należy zwrócić uwagę na poprawność twardości, która często bywa mylona z funkcją „Lockout”. Przeprowadzić montaż puszki powietrznej po jej zalaniu odpowiednim olejem (Fox Fluid). Należy zadbać o odpowiednie ciśnienie (azot) i wyrównać ciśnienie pomiędzy komorą pozytywną a negatywną, przeprowadzając etapowe testy na testerze ręcznym. Ostrożnie zamontować damper do ramy roweru, zgodnie Demontaż z ramy (krok 1/8)
Czyszczenie oraz mycie (krok 2/8)
Rozbiórka, czyszczenie oraz inspekcja (krok 3/8)
Montaż (krok 4/8)
Azot (krok 5/8)
Kontrola na testerze ręcznym (krok 6/8)
Montaż puszki (krok 7/8)
Montaż do ramy (krok 8/8)
z zaleceniami producenta, przy użyciu klucza dynamometrycznego i odpowiednich klejów (Loctite).
Na koniec przeprowadzić ponowną kontrolę ustawień.